مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس باشگاه بزرگی اسـت

یوونتوس باشگاه بزرگی اسـت

مارتین کاسرس مدافع یوونتوس و تیم ملی اروگوئه ، در مورد زمان حضور خود در بارسا و شرایط بازی کردن در باشگاهی مانند یوونتوس اینگونه گفـت .

" من در بارسلونا دوستان زیادی داشتم که بازی های زیادی هم با هم انجام داده بودیم ، مانند ساموئل اتوئو. همچنین با مسی و دنی آلوز هم من در تمرین دوستی خوبی داشتم ، زیرا با توجه به اینکه جز کشورهای آمریکای جنوبی هستیم روابط نزدیکی هم داشتیم "

" من با همه هم تیمی هایم در تمام تیم ها رابطه خوبی داشتم . همچنین با مسی ، او یک حرفه ای بزرگ است و همه کار را چه در زمین و چه در خارج از آن به درستی انجام می دهد "

" من تلاش می کنم که در هر تیمی که باشم روابط خوبی برقرار کنم تا با ایجاد رابطه دوستی و اتحاد ، در کنار هم بخوبی تلاش کنیم . زمانی که من برای نخستین بار به یوونتوس آمدم ، من کمی از نظر زبان مشکل داشتم "

" اما بسیار خوشحالم که در آن دوره توانستم با بازیکنانی مانند ترزگه و کامورانزی به راحتی صحبت کنم. این در ابتدا برای من بسیار مهم بود زیرا نیاز داشتم که کم کم در تیم شناخته شوم و بتوانم دیگران را هم بشناسم "

" ما زمان زیادی را کنار هم بودیم و بیشتر روز را با هم می گذراندیم . پس مطمئنا کمک زیادی برای من در ابتدای آمدنم به یووه بود . یوونتوس باشگاه بزرگی است و همیشه بازیکنان خوبی داشته و بدن چنین بازیکنانی برای جوان تر ها بسیار حائز اهمیت است "

دل پیرو ؟

" مردی فروتن و ساده "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: